torsdag 19 november 2009




Mycket har hänt sedan sist vi skrev, kommer hem till Sverige en månad tidigare än vi hade tänkt oss på grund av blandade orsaker! Blir nog en tur till Oslo i början av december men mellan 4-7 någongång så ska vi vara på plats i Linköping igen!

December kommer att bli så himla kul, att få uppleva allt det där som vi inte gjort här under tre månader, typ som borsta håret och kanske sätta på sig något annat än samma gamla mjukisbyxor när man går upp på morgonen? Typ som 2 : vara normala "unga" vuxna och gå på stan och shoppa, gå på bio, festa och inte vara osminkad och ful och hårig hela tiden hahaha. Ska bli skönt att komma hem helt enkelt ;)

Emelie är på jobbet nu och jag är hemma och har det ganska tråkigt faktiskt :) Jag sprang en runda idag iallafall, inte så bekvämt i tjock och stor vinterjacka men blir ju lite tyngre då och muskler är något jag saknar och är i ganska stort behov av faktiskt... Emelie har börjat skratta och mobba mig för mina armar för att de är som gele och sen ett ben i mitten! Tur att det är nytt år snart! 2010 kommer att bli ett stenhårt träningsår :)

Nej nu ska jag göra lite mat. Lax och pasta blir det nog! Väntar på samtal ifrån några som jag tycker väldigt mycket om så jag hoppas att de ringer :)

* SAKNAR SAKNAR & SAKNAR *

* Emily *

1 kommentar:

Hannah sa...

Hejjjjj!
Jag vill åka på solsemester!!Vi bokar när ni kommer hem!! :)

Lääängtar tills ni kommer! Hälsa Johanna och Emili massa kramar från mig

Love you!