lördag 24 oktober 2009

Sista blogginlägget som 21 åring :P

Imorgon är den stora dagen :P.....
Eller ikväll är kvällen vi väntat på. Äntligen har vi en ledig helg o ska få partaja lite :).
Har vart ute på en promenad och peppat upp oss inför kvällen genom att prata gammla minnen :).
Har även haft lite diskussioner om våra timmar, känns som vi haft lite ojämnt men ska försöka fixa ordning så det blir lika nästa vecka....vill inte hålla på med det idag :P.
Igår på jobbet skurade jag ett golv som var fullt med coca cola och sen när jag var färdig var jag helt blå på kläderna.....hade gått emot en krittavla som färgat av sig på mig :P haha måste sett lite kul ut;).
Nu ska vi ladda upp med lasagne, städa och sen börjar uppfräschningen för kvällen :P blir en lång process haha!
Sprang till vinmonopolet idag för vi skulle köpa cider men så har dom bara det i matbutikerna och det stänger oxå kl tre.....men som tur var fick vi köpa endå :)....kvällen var räddad ;) haha!
Nu ska vi lyssna på gammal bra musik som Boten Anna osv hehe, och njuta av kvällen!!!
Imorgon blir det en slappar dag med tvmys och massa marängswiss. Det blir det istället för tårta :). Och kanske lite sång från Emilys ljuva stämma :)!
Måndag ska vi börja våran sockerfria månad....har egentligen haft det hela tiden men ska ta det ett steg längre och ta bort matprodukter med socker :P..........får så hur det går!!
Ta hand om er där hemma!!!
Vi saknar och tänker på er!
Nu ska vi in i dimman :P haha!
puss

1 kommentar:

julia sa...

hej emelie!
Oh noo jag missade din fodelsedag! Forlat! Grattis sa mkt i efterskott:) snygga surfbilder, var det svart? vi ska lara oss nan dag, nar vi trottnat pa poolen. haha. for o svara pa din fraga: nej vi kommer inte hem till jul. det blir nangang nasta ar, nar vet jag inte:)
Pusss o kram julia